نمایشگاه بینالمللی اکسپو ۲۰۲۰ دبی، یکی از بزرگترین رویدادهای جهانی است. همانطور که در مطالب گذشته گفته شد این نمایشگاه بی نظیر و بزرگ از تاریخ اول اکتبر ۲۰۲۱ تا ۳۱ مارچ ۲۰۲۲ یعنی بیش از 6 ماه در «دبی» برگزار خواهد شد. کشور ایران نیز یکی از ۱۹2 شرکتکننده در این رویداد بینالمللی است و موقعیت عالی پاویون ایران در این نمایشگاه، فرصت عالی را برای خلق رویدادها و ارتباط تجاری با بازرگانان سایر کشورها فراهم میکند.
پاویون ایران در بخش «تحرک» (Mobility) و درست روبهروی ساختمان اصلی زون تحرک و محل برگزاری همایشها واقع شده است. اگر به صورت دقیق تر بخواهیم توضیح دهیم، پاویون ایران میان پاویون کشورهای «شیلی» و «فرانسه» و در نزدیکی ورودی منطقه تحرک قرار دارد. موقعیت مکانی این پاویون بسیار عالی است و همین مسئله موجب میشود تا همواره تعداد بیشماری از بازدیدکنندگان از مقابل پاویون کشورمان عبور کنند. در نتیجه، برندهای تجاری می توانند از موقعیت بسیار مناسب این پاویون برای تولید محتوا، ارتباط با فعالان تجاری و معرفی محصولات خود به آنها به خوبی اقدام نمایند.
اهداف اصلی پاویون ایران در اکسپو ۲۰۲۰ دبی
1) جذب بازدیدکنندگان سراسر دنیا و ارائهی خدمات متنوع به آنها
2) افزایش ارتباطات با بازرگانان و شرکتهای بزرگ تجاری در جهان
3)افزایش رشد اقتصادی از طریق خلق زنجیره ارزش مشترک
4)فرصتهای تجاری و فرهنگی حضور در اکسپو ۲۰۲۰ دبی
یکی از اهداف و مسائل بسیار مهم در اکسپو ۲۰۲۰ دبی، رونق صنعت گردشگری و توریسم است. این نمایشگاه با جذب بازدیدکنندگان جهانی، تاثیر بسیار زیادی بر روی کسبوکار برندهای تجاری خواهد داشت. بدین ترتیب، فعالان تجاری ضمن بازدید از نمایشگاه و درک چشماندازهای جهانی در پنجسال آینده، میتوانند محصولات و خدمات سودآور در آینده را پیشبینی کرده و بر روی آن سرمایهگذاری کنند.
شرکت در اکسپو ۲۰۲۰ دبی، تفاوت بسیار زیادی با شرکت در نمایشگاههای تجاری متداول دارد. در اکسپو ۲۰۲۰ برخلاف نمایشگاههای تجاری، غرفهای جداگانه به برندهای تجاری داده نمیشود و برندها تنها میتوانند از طریق راهکارهای ارائه شده مانند ارائهی برنامههای محتوایی (مدیا)، اعزام گروههای تجاری، کانترهای دیجیتالی، اتاق جلسات بی تو بی، رویدادها و نمایشگاهها، چاپ کتاب و … در این رویداد شرکت کرده و به معرفی محصولات خود بپردازند.
اما آیا این نمایشگاه فقط برای تجار است؟
قطعا نه؛ در اکسپو دبی انواع سرگرمی ها در پاویون های هر کشور برای گردشگران وجود دارد که آنها می توانند با حضور در هر یک از این مراسم نهایت لذت را ببرند.
از هنر و موسیقی گرفته تا معماری و نجوم همه چیز برای سرگرمی در این نمایشگاه وجود دارد. تورها و برنامههای مختلف و سرگرمکنندهای در قالب پکیجهای شگفتانگیز در این نمایشگاه ارائه میشود. در صورتی که به دنیای تکنولوژی و فناوری علاقه دارید، میتوانید سری به بخش آینده زده و تجربه حملونقل با وسایل نقلیه خودران را داشته باشید یا با رباتها و واقعیت افزوده سرگرم شوید. میتوانید روز خود را با گشتوگذار در «الوصل پلازا» آغاز کرده و آثار هنری، باستانی و کشفیات تاریخی جهان را تماشا کنید؛ بسته به علاقه و سلیقهای که دارید به غرفههای معماری سر زده و با ابتکارات و تاریخچه هر چیزی از گوشهوکنار دنیا آشنا شوید.
در واقع میتوان گفت بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی، سفر به ۱۹۲ کشور جهان تنها در یک روز است. شما با شرکت در این نمایشگاه میتوانید از گذشته تا آینده دستاوردهای بشری فرهنگهای مختلف را مشاهده کنید و از بازدید خود به وجد بیایید. جالب است بدانید روزانه بیش از ۶۰ نمایش زنده از اپرا تا کنسرتهای پاپ و حتی ورزشهای ملی و فرهنگی در محل نمایشگاه برگزار میشود، به همین دلیل ممکن است یک روز برای بازدید کافی نباشد.
در ادامه این مطلب قصد داریم تا پاسخ برخی از سوالات متداول را درباره این نمایشگاه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
1)چگونه میتوانیم از برنامه کشورهای هدف در اکسپو ۲۰۲۰ مطلع شویم؟
علاقهمندان میتوانند با مراجعه به تقویم برنامههای اکسپو، از برنامههای کشورهای هدف مطلع شوند.
2) چگونه میتوان از برنامههای زمانبندی اعزام گروهها مطلع شد؟
برندهایی که مایلاند از برنامه زمانبندی اعزام گروهها به اکسپو ۲۰۲۰ دبی مطلع شوند، باید با اتاق بازرگانی ایران و امارات تماس حاصل کنند.
3) برنامه هیئتهای تجاری اعلام شده توسط اتاق بازرگانی ایران و امارات به چه صورت خواهد بود؟
برندهای تجاری با خرید این پکیجها میتوانند در برنامههای متنوعی شرکت کنند. در این پکیجها چند روز برای بازدید از اکسپو ۲۰۲۰، چند روز برای بازدید از نمایشگاههای تخصصی دبی، شرکت در جلسات بی تو بی و بازدید از زیرساختهای حوزهی مشخص برندها، اختصاص داده میشود.
4)آیا حضور در تورهای متنوع، امکان معرفی محصولات را برای برندهای تجاری فراهم خواهد کرد؟
برندهای تجاری با حضور در تورهای اکسپو، شانس حضور در جلسات و ارتباط با سایر فعالان تجاری را خواهند یافت. در این نشستها و ملاقاتهای بی تو بی امکان ارائهی محصول برای برندها وجود ندارد و برندها تنها میتوانند بهصورت جزئی از مدیاهای موجود برای معرفی محصول خود استفاده کنند. برای حضور طولانیمدت در اکسپو و معرفی محصولات و خدمات، باید از پکیجهای تبلیغاتی، نمایشگاه مجازی، بروشورها و غیره استفاده کرد.
اگر هنوز هم به صورت کامل با نمایشگاه اکسپو آشنا نشده اید می توانید به مطالب قبلی سایت تعطیلات رویایی مراجعه کنید و به صورت کامل آنها را مطالعه کنید. جهت مطالعه این مطالب اینجا کلیک کنید.
همانطور که قبلا هم اشاره کردیم اکسپو یکی از جذابترین رویدادهای بین المللی است که هر گردشگری حداقل یک بار باید در آن شرکت کند و تجربه های جالبی را کسب کند. جهت شرکت در این نمایشگاه شما می توانید از طریق آژانس تعطیلات رویایی اقدام نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس 22243040 با ما در ارتباط باشین.
#آژانس مسافرتی تعطیلات رویایی #دبی #امارات متحده عربی #اکسپو #نمایشگاه #نمایشگاه اکسپو دبی #اکسپو 2020 #سفر #بازدید #بازدید از نمایشگاه #بلیت #رزرو #برگزاری #جهان #تور #تور دبی #درهم #هزینه #رویداد #بین المللی #نمایشگاه بین المللی #رویداد بین المللی #اختراعات #اکتشافات #جدید ترین تکنولوژی #بلیت نمایشگاه #نمایشگاه اکسپو 2020 #فرهنگ #سفر به تمام نقاط جهان در یک روز #فرودگاه #هواپیما #هتل #گردش #توریست #توریسم #گردشگری #سفر #مسافرت #مسافر