پارک آبی اکواونچر در دبی

اگر در سفر خود به دبی به دنبال یک روز هیجان انگیز و متفاوت هستید، به پارک آبی آتلانتیسآکواونچر بروید و هیجان‌های بی‌مانند را تجربه کنید. این پارک آبی در جزیره پالم جمیرا در دبی قرار دارد و مسافران زیادی به آن مراجعه می‌کنند تا هیجان‌های خاصی را تجربه کنند. آتلانتیس از بهترین پارک‌های آبی دبی است و دارای هیجان‌انگیز‌ترین سرسره‌ها می‌باشد.
این پارک از ۵ بخش اساسی تشکیل شده است که عبارتند از پارک دلفین‌ها، پارک شیر‌های دریایی، وسایل بازی، آکواریوم و غواصی.

آکواریوم:
بزرگترین آکواریوم دبی در این پارک آبی قرار دارد که حدود ۶۵۰۰۰ گونه از موجودات دریایی را در خود جای داده است. شما می‌توانید وارد تونل این آکواریوم شوید و از محیطی شبیه سازی شده زیر دریا لذت ببرید.

پارک دلفین‌ها:
این پارک شامل قسمت‌های گوناگون است و شما می‌توانید با توجه به علاقه‌هایتان به تفریح در هر یک از آن‌ها بپردازید. این بخش‌ها شامل دلفین ادونچر(بازی دلفین‌ها)، شنا با دلفین‌ها، غواصی با دلفین‌ها و عکاسی با دلفین‌ها می‌باشند.
پارک شیر‌های دریایی:
شیر‌های دریایی موجودات بسیار دوست داشتنی و مهربانی هستند و شما می‌توانید بازی با این موجودات جذاب را در پارک آبی آتلانتیس تجربه کنید.
برای وقت گذراندن در این پارک آبی، دو نوع بلیط موجود است. بلیط‌هایی که فقط می‌توانید با شیر‌های آبی عکس بگیرید و بلیط‌هایی که علاوه بر عکاسی، می‌توانید با آنها بازی کنید و در کنار آن‌ها وقت بگذرانید.

پارک سرسره‌ها(وسایل بازی)
اگر از کنار جذابیت‌های موجودات زنده در این پارک زیبا و بزرگ بگذریم به هیجان‌انگیزترین قسمت آن یعنی پارک سرسره‌ها می‌رسیم. این پارک دارای ۷ مدل سرسره‌های بزرگ و هیجان‌انگیز است که با سوار شدن بر هر کدام، هیجان توصیف ناپذیری را تجربه خواهید کرد.

سرسره حمله کوسه:
شاید یکی از عجیب‌ترین و هیجان‌انگیزترین سرسره‌های این پارکسرسره حمله کوسه باشد. همانطور که از اسم این سرسره مشخص است، شما باید مسافتی از سرسره را در میان کوسه‌ها بگذرانید. وقتی سوار بر این سرسره می‌شوید همه چیز عادی پیش می‌رود تا زمانی که وارد فضایی سربسته و شیشه‌ای می‌شوید. آنگاه است که می‌توانید کوسه‌ها را از نزدیک ببینید. در آن لحظه قلب‌ها به تپش افتاده و ترس عجیبی وجود شما را فرا می‌گیرد. چند ثانیه‌ای را در این تونل سپری می‌کنید و قبل از آنکه کوسه‌ها برسند از تونل خارج می‌شوید و سرسره به پایان می‌رسد.
سرسره انتقام خدای دریا:
این سرسره، اوج دلهره و هیجان را برای شما به ارمغان می‌آورد. در این سرسره جس سقوط آزاد را تجربه خواهید کرد و البته بعد از آن حس جنگیدن با آب سرسخت را تجربه خواهید کرد و بعد از آن با شتابی وصف نشدنی به استخر‌های آب پرتاب می‌شوید. عجیب‌‌ترین و ترسناک‌ترین حس زمانی در شما ایجاد می‌شود که نمی‌توانید تشخیص دهید چه زمانی قرار است زیر پای شما خالی بشود و شما سقوط آزاد خود را آغاز کنید.

سرسره آکواکندا:
این سرسره یکی از مهیج‌ترین و پرپیچ و تاب ترین سرسره‌های این مجموعه به حساب می‌آید و به همین دلیل است که به سرسره مار نیز مشهور است.
این سرسره را سوار شوید و از تونل‌های پر پیچ و خم و تاریک بگذرید و با تمام وجود فریاد بزنید و در آخر توسط بزرگترین دریچه شیشه‌ای جهان در استخر‌ها پرتاب شوید.
مهیج‌ترین پارک آبی دبی را به شما معرفی کردیم و امیدواریم با گذراندن یکی از روز‌های سفر خود در آن بهترین خاطره‌ها را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورید.
آژانس مسافرتی تعطیلات رویایی برگزار کننده تور‌های جذاب و با قیمت‌های مناسب به دبی می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
تلفن: ۲۲۲۴۳۰۴۰
جهت مطالعه مطلب امکانات بی‌نظیر دبی برای مسافرت اینجا کلیک کنید.
جهت مشاهده و مطالعه مطلب شهربازی دنیای فراری در دبی اینجا کلیک کنید.
جهت مشاهده نرخ ویژه ویزای دبی اینجا کلیک کنید.

#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #کیش #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #طبیعت گردی #باران #زیبا #ویزا آنلاین #ایران #ایرانگردی #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنمایی #اقدام #ویزا کاری #ویزا تجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #زیبایی #دیدنی #تور #راهنما #مسافرت #مردم بومی #مراسم #آیین #سفر رفتن #طبیعت #غذا #فرهنگ #زیست بوم #گردش #سوغاتی #صنایع دستی #سنگ قیمتی #غذا #غذا ی محلی #خوشمزه #آسیا #تور اسیا #امنیت #مهاجرت #خوشمزه #بی‌نظیر #اقتصاد #مردم #موقعیت #نروژ #اقدام #اقامت #کار #خانواده #سوئد #تاریخ #تاریخ سوئد #وایکینگ ها #کار #ویزای کاری #کار در سوئد #تحصیل در سوئد #دانشگاه سوئد #دانشگاه‌های سوئد #دانشگاه لوند #دانشگاه گوتنبرگ #دانشگاه KTH #دانشگاه اوپسالا #کانادا #آلمان #دانمارک #سوئد #بهترین کشور ها برای تحصیل #ارزانترین کشور ها برای تحصیل #مهاجرت #اقامت تحصیلی #کانادا #تحصیل در کانادا #دانشجو #شهر هایدانشجویی #ارزان ترین شهر های کانادا برای تحصیل #سوئد #اقامت در سوئد #تحصیل در سوئد #مهاجرت به سوئد #دانشگاه #ارزان #المان #دانشگاه #ویزا #ارزان ترین شهر ها #دبی #مراکز خرید دبی #ویزا توریستی دبی #سفر به دبی #پارک ابی #پارک ابی اتلانتیس #سرسره #کوسه #هیجان #شهربازی