مراکز خرید بالی

در بالی خرید کردن لذت سفر شما را دو چندان می‌کند. دیدن هنر مردم بالی در بازار ها و آشنایی با مردم بومی، خرید یادگاری‌های زیبا از آنها یا قدم زدن در پاساژ‌های لوکس و خرید از برند‌های معروف روز دنیا تجربه‌ای تکرار نشدنی خواهد شد.
مردم در سفر به بالی ببیشتر به فکر تفریح هستند اما با دیدن بازار‌هایی زیبا و رنگارنگ یا پاساژ‌هایی با امکانات تفریحی و معماری مدرن، وسوسه می‌شوند سری به این مراکز بزنند و سفری هیجان‌انگیز داشته باشند. در ادامه به معرفی تعدادی از مراکز خرید و بازارچه‌های بالی می‌پردازیم.

۱) مرکز خرید دیسکاوری(Discovery shoping mall)
مرکز خرید دیسکاوری یکی از بزرگترین مراکز خرید در بالی است. این مکان در جاده اصلی کوتا واقع شده است و از یک مکان ساحلی با یک آمفی تئاتر در ماسه‌های ساحل کوتا برخوردار است. این مرکز خرید دارای ۳ طبقه می‌باشد که در خود از فروشگاه‌های مد و لباس گرفته تا فست‌فودها و رستورانهای زنجیره‌ای بین‌المللی و… را جای داده است.
یکی از امکانات مورد توجه این مرکز خرید آمفی تئاتر ساحلی آن است. آمفی تئاتر مرکز خرید دیسکاوری دارای ویژگی‌های برجسته سرگرمی با برنامه‌های مختلف است که به طور منظم اعلام می‌شود، مانند فیلم‌های شنبه در زیر مهتاب که دارای پخش فیلم در ساحل است.( البته در صورتی که هوا اجازه بدهد) این مکان ساحلی همچنین میزبان رویداد‌های بین‌المللی مانند هفته‌های مد و مسابقات مختلف می‌باشد.

۲) مرکز خرید کارفور(Carrefour Denpasar)
هایپر مارکت کارفور در جاده سانست در کوتا یک هایپر مارکت بالیایی به سبک انبارGiant است که نباید آن را از دست بدهید. حتی اگر قصدتان فقط دور زدن و نگاه کردن اجناس است. در طول سفر خود به هر چیزی که نیاز داشته‌ باشید می‌توانید با قیمت‌های بسیار مناسب‌تری نسبت به مکانهای دیگر در این هایپر مارکت بزرگ پیدا کنید. در این هایپر مارکت شما می‌توانید لباس، لوازم بهداشتی، غذا و… پیدا کنید و از خرید خود در آن لذت ببرید.
هایپرمارکت کارفور در ۳ طبقه واقع شده است و یکی از مکانهای محبوب گردشگران و خانواده‌های اندونزیایی می‌باشد.

۳) مرکز خرید بالی براسکو(Bali Brasco Shopping centet)
مرکز خرید بالی براسکو در کوتا واقع شده است و یک مرکز تجاری لوکس به حساب می‌آید زیرا امکاناتی فراتر از فروشگاه‌های خرده فروشی ها را در خود جای داده است. این مرکز خرید یکی از مشهور‌ترین مراکز خرید در اندونزی به حساب می‌آید. این مرکز تجاری-تفریحی دارای یک سالن ماساژ بسیار مجهز، یک سالن زیبایی بسیار حرفه‌ای و همچنین بوتیک‌های کفشش ولباس و… می‌باشد. همانطور که گفته‌شد این مرکز خرید بسیار فراتر از خرده فروشی‌ها به شما امکانات می‌دهد زیرا یک کافی‌شاپ بسیار بزرگ در آن وجود دارد که با قرار دادن کاناپه‌ها و صندلی‌های بسیار راحت پذیرای مشتریان بعد از یک روز طولانی‌ می‌باشد. شما‌هم می‌توانید بعد از یک خرید طولانی و دلچسب در این کافه بنشینید و با صرف یک فنجان قهوه خستگی تمام روز را از تن به در کنید.

۴) بازار صنایع دستی کومباساری(Kumbasari Pasar)
بازار هنر کومباساری یکی از مکانهای دیدنی دنپاسار است و یکی از مراکز اصلی هنر و صنایع دستی این شهر است. در این بازار اقلامی به فروش می‌رسند که اکثرا هنرمندان بالیایی آنها را تولید کرده‌اند. این بازارچه در ۴ طبقه بنا شده است و دارای بیش از ۲۰۰ کیوسک و ۱۰۰۰ غرفه‌ می‌باشد. در بازارچه‌ کومباساری به شیوه بسیاری از بازار‌ها در جهان کالا‌ها را در معرکه می‌گذارند و با بیشترین قیمت پیشنهادی آن را معامله می‌کنند.
شما می‌توانید یک روز پر هیجان از (صبح تا شب ) را در این بازارچه بگذرانید و خسته نشوید. در هنگام طلوع خورشید و آغاز روز، کومباساری صحنه بازار‌های سنتی را به خود می‌گیرد. در این هنگام برخی از کیوسک‌ها با سرو صبحانه منتظر مشتری‌ها هستند. هرچه روز به سمت ظهر نزول می‌کند بازار شلوغ‌تر شده و هیاهو و همهمه بیشتر می‌شود. شایان ذکر است که صرف یک نهار دلچسب در میان یک خرید جذاب، لذت بخش هست. با تمام شدن روز و آغاز شب درخشش چراغ غرفه‌ها، زیبایی دلچسبی را به این بازار می‌دهد. همچنین بسیاری از غرفه‌ها و کیوسک‌ها از آغاز غروب فعالیت خود را شروع می‌کنند. شما می‌توانید با مراجعه به این بازار زیبا با کمترین هزینه و خرید صنایع دستی زیبای بالی یک روز زیبا و به یادماندنی را برای خود رقم بزنید.

۵) بازار مواد غذایی بادونگ(Badung Pasar)
در کنار بازار صنایع دستی کومباساری بازار مواد غذایی بادونگ وجود دارد. بازار بادونگ یا به زبان محلی “Badung pasar” بزرگترین بازار سنتی در دنپاسار، بالی است. این بازار به عنوان منبع اصلی تولید محصولات تازه در بین ساکنان دنپاسار عمل می‌کند.
دکه‌های منظم قبل از فرا رسیدن طلوع آفتاب کار خود را آغاز می‌کنند و شروع به خرید میوه‌ها، سبزیجات و گلهای تازه از کشاورزان می‌کنند و منتظر مشتری‌ها و گردشگران در طول روز می‌مانند. شما می‌توانید با سر زدن به این بازار میوه‌ها، سبزیجات و گلهای تازه و زیبایی را تهیه کنید.
تعدادی از مراکز خرید و بازارهای بالی را به شما معرفی کردیم و امیدواریم با خرید کردن از آنها در طی سفر خود لذت ببرید.
تعطیلات رویایی برگزار کننده تور‌های جذاب به این جزیره زیبا خیره کننده می‌باشد. جهت اطلاع از شرایط تور و رزرو آن با ما تماس بگیرید.
تلفن:۲۲۲۴۳۰۴۰
این جزیره زیبا که در اندونزی واقع شده است دارای تاریخ جالبی می‌باشد که ما قسمتی از آن را برای شما جمع آوری کرده‌ایم. جهت مطالعه تاریخ بالی اینجا کلیک کنید.
با مطالعه تاریخ بالی به پر فراز و نشیب بودن روزگار بالی پی می‌بریم و این نتیجه می‌رسیم که نتیجه این تاریخ پر فراز و نشیب می‌تواند به منجر به پدید آمدن آثار تاریخی زیبایی شود. جهت اگاهی از این مکانها اینجا کلیک کنید.
در طول سفر یکی از مواردی که همه‌ی مسافران روی آن برنامه ریزی می‌کنند وعده‌های غذایی است. جهت آشنایی با غذا‌های بالی اینجا کلیک کنید.
همچنین همه در اکثر موارد مسافرات به قصد تفریح سفر می‌کنند پس برای مطالعه تفریح های بالی اینجا کلیک کنید.
نوروز ۱۴۰۰ با ما همراه باشید.
#تعطیلات رویایی #آژانس تعطیلات رویایی #بالی #سفر #مسافرت #سفر رفتن #اندونزی #جزیره بالی #تور #قطار #هواپیما #اتوبوس #بلیط #هتل #معبد #برنج #نقاشی #مقدس #نقاش #معبد تانالات #تاریخ #موزه دن آنتونیو بلنکو #جزیره سنگی # خدای دریاها #گردشگری #زیبا #غروب #ترکیه #ارمنستان #عمان #اوگاندا #کنیا #تور نوروزی #نوروز 1400 #جذاب #طبیعت #طبیعت بکر #تفریح #گردشگری #میمون #جنگل #تفریحات آبی #باغ آبی #معبد #معابد مقدس #مراکز خرید #خرید کردن #مراکز خرید بالی #خرید در بالی #بازار #بازارچه #بازچه های صنایع دستی #بازارهای بالی #بازارچ های بالی #بازار بادونگ #پاساژدیسکاوری #بازار کومباساری #پاساژ بالی براسکو#پاساژ کارفور #مواد غذایی #صنایع دستی