سوغاتی و هدیه های ماداگاسکار

مالاگاسی ها به شیوه های خلاقانه در ساخت صنایع دستی در جهان معروفند. وقتی به بازار ها و مغازه های صنایع دستی وارد می شوید محال است از محصولات رنگی رنگی و با کیفیتشان نخرید. در این جزیره صنایع دستی بسیار زیبا و همچنین سنگ های زینتی به طرز غیر قابل باوری ارزان هستند.این را به یاد داشته باشید که چانه زدن سرقیمت بخشی از فرهنگ مالاگاسی‌ها است به خصوص اگر از بازار های صنایع دستی خرید می‌کنید قیمت نهایی کالا ها قابل مذاکره است و آسوده خاطر باشید که هیچ کدام از فروشندگان از این چانه زنی ناراحت نمی‌شوند.

همانطور که گفته شد معروف ترین ادویه های جهان در ماداگاسکار کشت می‌شوند. مثلا میخک و فلفل(حتی گونه های وحشی) در منطقه توآماسینا در شرق پرورش داده می‌شوند. ادویه هایی که در ماداگاسکار یافت می‌شوند صرفا مختص غذا های مالاگاسی نیستند، بلکه در سرتاسر جهان کاربرد گسترده ای دارند. پس میتوانید برای سوغاتی، ادویه های ماداگاسکاری و عسل وحشی بخرید.

وانیل یکی از ادویه های گران‌بها است که به طور گسترده ای استفاده می‌شود.محبوبیت این ادویه به دلیل عطر و طعم دلپذیر آن است. ماداگاسکار حدود دو سوم وانیل جهان را تولید می‌کند. وانیل تنها میوه قابل خوردن گل ارکیده می‌باشد. هر گل درسال فقط یکبار باز می‌‌شود و گردافشانی آن بسیار دشوار است. اشتباه نکنید! وانیلی که در ایران قابل تهیه است تنها یکی از ۳۶ بوی گوناگون وانیل را دارد. در اصل وانیل به شکل یک چوبه یا غلاف باریک و سیاه رنگ است که باید آن را به وسیله یک چاقو باز کرد و خمیر سفید رنگ میان آن را مورد استفاده قرار داد. امروزه در بسیاری از نقاط جهان به کشت و پرورش وانیل اقدام می‌شود اما محصولات با کیفیت ماداگاسکار در صدر قرار دارد.

جهت آشنایی با فرهنگ و سبک غذایی مداگاسکار اینجا کلیک کنید.
جهت آشنایی با زیست بوم زیبا و خارق العاده ماداگاسکار اینجا کلیک کنید.

#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #کیش #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #طبیعت گردی #باران #زیبا #ویزا آنلاین #ایران #ایران گردی #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنمایی #اقدام #ویزا کاری #ویزا تجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #زیبایی #دیدنی #تور #راهنما #مسافرت #ماداگاسکار #لمور #درخت بائوباب #مردم بومی #مراسم #آیین #رم #بلغارستان #سفر رفتن #طبیعت #غذا #فرهنگ #زیست بوم #گردش #سوغاتی #سوغاتی ماداگاسکار #وانیل #صنایع دستی #سنگ قیمتی #ادویه #هدیه