سوئیس بهشتی با طعم شکلات

در این پست قصد داریم که تعدادی از شهر های سوئیس و بخشی از قوانین آنها را به شما معرفی کنیم.
بازل:

این شهر به دلیل داشتن مکان های زیاد و متنوع از جمله موزه های هنر، معماری سبک رومانسک و کارناوال های پر جنب و جوش خود توریست های زیادی را جذب می‌کند
ژنو:

مردم این شهر به پنج زبان فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و ایتالیایی صحبت می‌کنند. کوه های آلپ در این شهر قرار دارند که گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کنند. ژنو دومین شهر پرجمعیت سوئیس محسوب می‌شود.
آبشار راین:

آبشار راین یک آبشار به طول ۱۵۰ متر است که بزرگ‌ترین آبشار اروپای مرکزی به حساب می‌آید. بهترین زمان سال برای بازدید از این آبشار، در ماه های ژوئن و جولای است؛ زمانی که برف کوه ها آب شده و حجم آب به بیشترین مقدار ممکن می‌رسد. برای بازدید از منظره بی‌نظیر و جذاب این آبشار بهتر است از تور های قایق‌سواری در رودخانه استفاده کنید.
Zurich pass:
اگر به شهر زوریخ سفر می‌کنید حتما کارت zurich pass را خریداری کنید. زیرا این کارت مزیت های بسیاری مخصوصا برای گردشگران دارد. از جمله مزیت های این کارت می‌توان به رایگان بودن جابه‌جایی از فرودگاه تا مرکز شهر، سفر رایگان در محیط شهری و امکان بازدید رایگان از موزه های اصلی اشاره کرد.


در سوئیس از مسافران اتوبوس ها، تراموا ها، و قطار های درون شهری بلیت و کارت تردد درخواست نمی‌شود؛ زیرا فرض بر این است که همه این کارت ها را همراه خود دارند. اما هرازگاهی ماموران برای کنترل کارت ها به صورت سرزده وارد وسایل نقلیه می‌شوند. پس هنگام سفر به این سرزمین حتما کارت تردد داشته باشید تا به مشکل نخورید.

از معروف ترین و رایج ترین خوراکی های جذاب سوئیس می‌توان به روستی، فوندو، خوراک زوریخی، تارت آجیلی و … اشاره کرد.
جهت بازدید از صفحه اینستاگرام ما و مطالعه مطالب بیشتر اینجا کلیک کنید.