سفر به کره

سئول:
از ۶۰۰ سال پیش، یعنی از دوره سلطنت جوسون سئول پایتخت کشور کره می‌باشد. سئول شهر بزرگی است که جمعیت آن بیشتر از ده میلیون نفر می‌باشد.
قصر های قدیمی، معابد قدیمی و آرامگاه های پادشاهان در کنار آسمان‌خراش های بسیار بلند، کاملا دو تصویر از دیروز و امروز این سرزمین را به نمایش می‌گذارد.


برج سئول در بالای نامسان یکی از نماد های اصلی شهر می‌باشد.

بستر رودخانه چئونگ گیه چئون در سال ۲۰۰۵ بازسازی شده و اکنون از مرکز سئول میگذرد.
خیابان اینسا دونگ با گالری های جذاب هنری و مغازه های صنایع دستی سنتی نیز یکی از نقاط جذاب برای گردشگران به شمار می‌رود.
در مرکز سئول، در بین ساختمان های بلند پنج کاخ به چشم میخورد که خانواده های سلطنتی در آنها زندگی میکردند. این قصر ها هنوز دارای همان مبلمان و عتیقه هایی که توسط خانواده سلطنتی استفاده می‌شدند هستند.
قصر چانگیئونگ گانگ:
این قصر توسط نهمین پادشاه جوسئون، شاه سئونگ‌جونگ برای سه مادر ملکه ساخته شده بود.


قصر دئوک سونگ:
این قصر در کنار تالار شهر سئول قرار دارد و تنها قصر در بین پنج قصر است که ساختار سنگی مدرن و باغی به سبک غربی دارد. دئوک سوگونگ تالاری به اسم سئوک جوجوئون دارد که اولین معماری مدرن امپراطوری جوسئون بود که دفتر کار شاه گوجونگ محسوب میشد.
جهت اطلاع از تور های کره، اینجا کلیک کنید.
جئونگ جو:
پایتخت سیلا، یک امپراطوری باستانی با حدود ۱۰۰۰ سال قدمت بود. ردپای سیلا به عنوان یک پادشاه بودایی ۱۰۰۰ ساله را هنوز میتوان در شهر مشاهده کرد.
مقبره هائینسای جانگیون پانجون:
هانئنسا جانگوین پانجون ساختمانی است که بلوک های چوبی تریپیتاکا کریانا در آنجا قرار دارد و یادبود جهانی یونسکو نامگذاری شده است. آنچه این بنای چوبی باستانی را جذاب میکند این است که تهویه، ثبت رطوبت، کنترل دماو سیستم های نمایشی همگی به‌طور طبیعی انجام شده‌اند. اگر چه این بنا در قرن سیزدهم ساخته شده است، بلوک های چوبی دست نخورده باقی مانده اند. زیرا روش ساخت حتی در مقایسه با فناوری مدرن بسیار علمی و عملی بوده است. ۸۱۲۵۸ بلوک چوبی بیش از ۵۲ میلیون کاراکتر دارند و حتی یک اشتباه هم در بین آنها وجود ندارد و این باعث حیرت جهان شده است.

جهت اطلاع از تور های کره اینجا کلیک کنید.
بوسان:
دومین شهر بزرگ کره و اصلی ترین بندر تجاری است. سواحل آن که معروف ترین سواحل در کره هستند.
یکی دیگر از جذابیت های این شهر فستیوال بین‌المللی فیلم بوسان است. فستیوال بین‌المللی بوسان جشنی پر ستاره است که فیلم سازان و ستاره ها از سراسر جهان در آن شرکت میکنند.


ساحل هیوندا(Haeundae Beach)
ساحل هیوندا معروف‌ترین ساحل شهر بوسان است. شن این ساحل تقریبا مایل به سفید است و به طول ۱/۵کیلومتر امتداد دارد.این ساحل به برگزاری مراسم فرهنگی و جشنواره های سالیانه شهرت دارد.
قدم زدن با پاهای برهنه در امتداد این ساحل تمیز و دلچسب و تماشای خورشید که ذره ذره در پشت خط افق ناپدید می‌شود از آرامش بخش ترین و به یاد ماندنی ترین تصاویر سفرتان به کشور کره خواهد بود.
جهت اطلاع از تور های کشور کره و دیدن این کشور بی‌نظیر اینجا کلیک کنید.

 

 

#تعطیلاترویایی #گردشگری #کره #سئول #قصر #ساحل #ساحلهیوندا #بناتاریخی #بلیط #تور