سفری خوشمزه به ماداگاسکار

فرهنگ غذایی در ماداگاسکار:
غالب غذای مردم در این کشور برنج می‌باشد و در فرهنگ غذایی ماداگاسکار فرهنگ غذایی فرانسه بسیار به چشم می‌آید.

غذای ملی ماداگاسکار رومازاوا است که یک خورشت به حساب می‌آید. خورشتی خوشمزه که از گوشت گاو و برگ سبزیجات مختلف تهیه می‌شود و عطر و بوی خاصی دارد. در ماداگاسکار هر خانواده‌ای روش خاص خود را برای طبخ آن دارد. این غذا معمولا با برنج برای نهار یا شام خورده می‌شود.
غدای معروف دیگری که در ماداگاسکار پخته و سرو می‌شود Misy Akoho نام دارد که مشابه آن با نام poulet saut alabordelaise در فرانسه نیز پخته می‌شود و مواد تشکیل دهنده آنها مرغ، زنجبیل، سیر، پیازچه، میخک،نمک و فلفل می‌باشد.
و از دیگر غذا های ماداگاسکار که مشابه آن در فرانسه نیز وجود دارد می‌توان لسوپی را نام برد که برای تهیه آن سبزیجات مختلف را تا حدی می‌پزندکه غلیظ شود و در آن از گوشت گوساله استفاده می‌کنند.

از جمله غذا های خوشمزه ماداگاسکار می‌توان به بوبوتی اشاره کرد. بوبوتی یک غذای ملی آفریقایی در ماداگاسکار است. این غذا طبخ خوبی دارد و از گوشت گاو تکه تکه شده تهیه می‌شود. این غذا با میوه های خشک طعم می‌گیرد و در آن از جوزهندی نیز استفاده می‌شود. مردم ماداگاسکار علاقه زیادی به این غذا دارند.
کلوله از بهترین غذای خیابانی ماداگاسکار و همچنین یک میان وعده خوب به حساب می‌آید. در این غذا از موز کبابی، فلفل قرمز، نمک و زنجیل استفاده میشود و طعم بسیار خوبی را به همراه دارد.کلوله یک غذای نرم و آبدار است که باگوشت و خوراک لوبیا سرو می‌شود.
همانطور که در ابتدای متن گفتیم برنج در فرهنگ آشپزی ماداگاسکار نقش عمده‌ای دارد. آنها حتی نوشیدنی مخصوص از برنج می‌گیرند که Ranon apango نام دارد. برای درست کردن این نوشیدنی برنج را تا حد سوختگی می‌پزند و سپس به آن آب‌جوش اضافه می‌کنند تا مزه برنج سوخته را به خود جذب کند سپس این آب را از برنج جدا کرده و می‌گذارند تا کاملا خنک شود. حالا آن را درکنار غذا می‌نوشند.

جهت مشاهده و مطالعه مکان های خارق‌العاده ماداگاسکار اینجا کلیک کنید.
تعطیلات رویایی ارائه دهنده انواع خدمات جهت اخذ ویزای توریستی به منظور سفر به ماداگاسکار می‌باشد.
جهت آشنایی با هدیه ها و سوغاتی های ماداگاسکار اینجا کلیک کنید.

#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #کیش #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #طبیعت گردی #باران #زیبا #ویزا ی آنلاین #ایران #ایران گردی #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنمایی #اقدام #ویزای کاری #ویزای تجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #زیبایی #دیدنی #تور #راهنما #مسافرت #ماداگاسکار #لمور #درخت بائوباب #مردم بومی #مراسم #آیین #رم #بلغارستان #سفر رفتن #طبیعت #غذا #فرهنگ #لذیذ #برنج #فرانسه #گوشت گوساله