دانشگاه های معتبر نروژ

بهترین دانشگاه‌های نروژ دارای رشته‌های تحصیلی متنوعی هستند. سطح علمی این دانشگاه‌ها بسیار بالا بوده و دانشجویان بسیار با سواد و نخبه‌ای را پرورش می‌دهند. مدارک این دانشگاه‌ها بین‌المللی بوده و دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی به راحتی می‌توانند وارد بازار کار شوند. بد نیست با چند مورد از این دانشگاه‌ها آشنا شویم. شایان ذکر است که این دانشگاه ها براساس رنکینگ جهانی مرتب شده اند.

۱)دانشگاه اسلو:
دانشگاه اسلو دارای رتبه ۱۳۵ در رنکینگ جهانی می‌باشد و جزء بزرگ‌ترین، قدیمی‌ترین و پرافتخار ترین دانشگاه‌های نروژ است. این دانشگاه حدود ۲۰۰ سال قدمت دارد. به طور کلی دانشگاه اسلو توانسته طیف گسترده‌ای از رشته‌ها و دانشکده‌های مختلف را در تمامی مقاطع تحصیلی به خود اختصاص دهد. از جمله دانشکده‌های این دانشگاه می‌توان به دانشکده‌ پزشکی، دانشکده ریاضی و علوم طبیعی، دانشکده دندانپزشکی، دانشکده حقوق، دانشکده الهیات، دانشکده علوم انسانی، دانشکده علوم اجتماعی و دانشکده علوم‌ تربیتی اشاره کرد.
این روزها دانشگاه اسلو به واسطه ارائه برنامه‌ها و بورسیه‌های مختلف به یکی از اصلی‌ترین مقاصد دانشجویان تبدیل شده است. این دانشگاه که از مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا پشتیبانی می‌کند شرایطی را به وجود آورده تا متقاضیان با هزینه‌ای بسیار پایین به ادامه تحصیل بپردازند.
ازشرایط اپلای دانشگاه اسلو می‌توان به ارسال درخواست از طریق پرتال نرم‌افزاری اشاره کرد. این پرتال که بازه زمانی خاصی‌ دارد این امکان را به افراد می‌دهد تا مدارک خود را ارسال کرده و منتظر اخذ پذیرش بمانند.
مدارک مورد نیاز:
۱.مدرک و ریز نمرات مقطع پیشین
۲.رزومه cv
۳.انگیزه نامه
۴.مدرک ایلتس زبان با حداقل نمره ۶/۵

۲) دانشگاه برگن دارای رتبه ۱۹۴ در رنکینگ جهانی می‌باشد. دانشگاه برگن نروژ یکی از دانشگاه‌های دولتی و باکیفیت دولت نروژ می‌باشد که در سال ۱۹۴۶ میلادی در شهر برگن تاسیس شده است. در این دانشگاه بیش از هفده هزار دانشجو در دوره‌های تحصیلی و مقاطع تحصیلی گوناگون تحصیل می‌کنند. از دانشکده‌های دانشگاه برگن می‌توان به دانشکده ریاضی و علوم طبیعی، دانشکده پزشکی و دندانپزشکی و دانشکده روانشناسی اشاره کرد. این دانشگاه یک مرکز پیشرفته برای انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی می‌باشد و همانطور که در قبل گفته شد دانشگاه برگن دارای سطح و کیفیت بسیار بالا در رتبه بندی‌های جهانی می‌باشد در نتیجه این موضوع باعث شده است تا دانشجویان زیادی برای ادامه تحصیل در این دانشگاه مجهز اقدام به مهاجرت به کشور نروژ کنند.
مدارک مورد نیاز برای اپلای:
شما بنا به مقطعی که درخواست تحصیل دارید نیاز به مدارک خاصی خواهید داشت اما برخی از آنها مشترک بوده که ما در اینجا به آنها اشاره می‌کنیم.
۱. ارائه مدرک تحصیلی پیشین همراه با ریز نمرات به صورت ترجمه شده
۲. ارائه مدرک زبان انگلیسی آیلتس با حداقل نمره ۵/۶
۳. ارائه رزومه تحصیلی و فردی
۴. ارائه مدارکی دال بر تمکن مالی جهت پرداخت هزینه تحصیل و زندگی در نروژ
۵. ارائه توصیه نامه

۳)دانشگاه علم و صنعت(NTNU)
دانشگاه علم و صنعت بزرگترین دانشگاه در شهر تروندیهایم نروژ است که دارای رتبه ۳۶۰ در رنکینگ جهانی می‌باشد. این دانشگاه معتبرترین نهاد آموزش عالی در حوضه فنی مهندسی در نروژ و از نظر ابعاد دومین دانشگاه بزرگ نروژ است. این دانشگاه چندین برنامه تحصیلی حرفه‌ای و برنامه های گسترده تحصیلی در علوم طبیعی، علوم اجتماعی، آموزش معلمان، علوم انسانی، پزشکی و علوم بهداشتی، اقتصاد و…. ارائه می‌دهد.
این دانشگاه از دانشجویان سراسر جهان استقبال می‌کند و بیش از ۶۰ برنامه بین‌المللی کارشناسی ارشد و همچنین برنامه‌های PHD ارائه می‌دهد که همه آنها به زبان انگلیسی تدریس می‌شود. بورسیه دکترا در وب سایت دانشگاه اعلام می‌شود که یکی از بهترین کمک‌های دکترا و مزایای اشتغال را تحت قانون نروژ ارائه می‌دهد.
هیچ هزینه تحصیلی در NTNU وجود ندارد، با این حال دانشجویان بین‌المللی هزینه‌های زندگی خود را تضمین می‌کنند.
مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه علم و صنعت نروژ:
۱. مدارک و ریز نمرات مقطع پیشین
۲. رزومه(CV)
۳. انگیزه نامه
۴. مدرک آیلتس زبان با حداقل نمره ۶/۵

تعطیلات رویایی ارائه دهنده انواع خدمات جهت اخذ اقامت کشور نروژ می‌باشد.جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. تلفن:۲۲۲۴۳۰۴۰
جهت مطالعه مقاله ویزای تحصیلی و آشنایی با شرایط آن اینجا کلیک کنید.
جهت آشنایی با کشور نروژ اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه و آشنایی با کسب و کار در نروژ اینجا کلیک کنید.

#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #کیش #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #طبیعت گردی #باران #زیبا #ویزا آنلاین #ایران #ایرانگردی #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنمایی #اقدام #ویزا کاری #ویزا تجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #زیبایی #دیدنی #تور #راهنما #مسافرت #مردم بومی #مراسم #آیین #سفر رفتن #طبیعت #غذا #فرهنگ #زیست بوم #گردش #سوغاتی #صنایع دستی #سنگ قیمتی #غذا #غذا ی محلی #خوشمزه #آسیا #تور اسیا #امنیت #مهاجرت #خوشمزه #بی‌نظیر #اقتصاد #مردم #موقعیت #نروژ #اقدام #اقامت #کار #خانواده#تحصیل #دانشگاه #ویزای تحصیلی #درس #پیشرفت