جاذبه های گردشگری در برزیل

در این مقاله به بررسی برخی از مکانهای کشور برزیل در شهر های مختلف آن می‌پردازیم.

ساختمان تئاتر و اپرا سائوپائولو:
این ساختمان در سال ۱۹۱۱ تکمیل شد و جدا از جنبه‌تاریخی‌اش ، معماری بسیار زیبایی هم دارد. معماری به نام راموس‌دوآزودو ساختمان تئاتر سائوپائولو را پس از ساختمان اپرای پاریس طراحی کرد. طرح این ساختمان تلفیقی از هنر مدرن و هنر دوره رنسانس است. این ساختمان یکی از مراکز اصلی هنر‌های نمایشی در آمریکای جنوبی به حساب می‌آید که در همه حال میزبان بازیگرانی از سرتاسر جهان در زمینه‌های خوانندگی، رقص، موسیقی و نمایش است.

کلیسای سنت فرانسیس:
این کلیسارا شاید بتوان رنگارنگ‌ترین کلیسای دنیا دانست. این کلیسا در سال ۱۶۴۴ ساخته شد و تا به امروز باقی مانده است. داخل کلیسا دقیقا شبیه به کلیساهای پرتغالی است و دارای تزئینات طلایی و ظریفی است که در سرتاسر فضای داخلی به چشم می‌خورد و طراحی عجیب سردر ورودی این کلیسا از نکته هایی است که شمارا جذب این کلیسا می‌کند. این کلیسا در سال ۱۸۷۰، پس از یک آتش سوزی مجددا باز سازی شد.

محله سانتاترزا:
سانتا ترزا نام محله‌ای در ریو است که بر بالای تپه سانتا ترزا و مرکز ریو قرار دارد و نمای فوق العاده‌ای از شهر را ارائه می‌دهد. محله سانتاترزا به دلیل کوچه‌های پیچ در پیچ و باریک و رنگارنگش مورد توجه بسیاری از هنرمندان و گردشگران است. نقاشی‌های دیواری و گرافیتی های متفاوت سانتاترزا موجب شهرت این محله شده است. محله سانتاترزا یکی از معدود محلاتی است که در برابر پیشرفت مقاومت کرده تا بتواند افسون و زیبایی قدیمی‌اش را حفظ کند.

رودخانه و جنگل‌های آمازون:
یکی از مکانهای فوق‌العاده‌ای که در طول سفر خود حتما باید به آن سر بزنید رودخانه و جنگل‌های آمازون است. رودخانه‌ای که از میان جنگلهای انبوه گذشته برای مشتاقان طبیعت گردی مکانی رویایی به حساب می‌آید و قایق سواری و طی کردن مسیر پر پیچ و خم از میان آب و دیدن مناظر بکر طبیعی برای آنها بسیار لذت بخش خواهد بود. جالتب است بدانید که رودخانه آمازون پس از رود نیل بلند‌ترین رودخانه به حساب می‌آید.
برخی از مکانهای گردشگری برزیل را به شما معرفی کردیم؛ جهت مطالعه ادامه مکانهای دیدنی اینجا کلیک کنید.
تعطیلات رویایی برگزار کننده تورهای جذاب به این کشور رویایی و زیبا میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور با ما درتماس باشید.
تلفن:۲۲۲۴۳۰۴۰
جهت مطالعه تاریخ کشور برزیل و نحوه کشف شدن آن اینجا کلیک کنید.