تفریحی از جنس خرید در کنیا

در کشورهایی مانند کنیا برخلاف تصور بسیاری از ما علاوه‌ بر بازار های بومی و محلی که مکانهای مناسبی برای تهیه صنایع دستی و محصولات کشاورزی هستند، پاساژ‌های زیبایی نیز وجود دارند که می‌توان از خرید کردن در آنها لذت برد.

۱) دو رودخانه(Two Rivers):
اکنون Two Rivers بزرگترین مرکز خرید در کشور های جنوب آفریقا در خارج از آفریقای جنوبی است و باعث شده‌ است که نایروبی از نظر تجاری در وضعیت خوبی قرار بگیرد. از جمله مراکز آن می‌توان به ۱۸ فروشگاه مواد غذایی، ۱۰ بانک، ۳۸ فروشگاه مد و لباس و ۱۳ فروشگاه بهداشتی و زیبایی اشاره کرد.
دو رودخانه دارای فضایی مدرن و زیبا است و با امکاناتی که به مشتری های خود می‌دهد، به آنها کمک می‌کند تا در وقت خود صرفه جویی کنند. همچنین این مرکز خرید از نظر موقعیت مکانی در مکانی واقع شده است دسترسی به دیگر نقاط شهر بسیار راحت باشد.

۲)ویلج مارکت(Village market):
ویلج مارکت یک مجموعه بزرگ تجاری، تفریحی و سرگرمی در نایروبی(پایتخت کنیا) است. این مکان دارای بیش از ۱۵۰ فروشگاه می‌باشد . بیست هزار مترمربع از فضای خود را به فروشگاه‌ها و هزار و نهصد مترمربع را به اداره‌ها اختصاص داده است و علاوه بر آنها مکانهایی برای تفریح و سرگرمی‌را نیزدر خود جای داده است. این مجموعه برای شبیه سازی به یک بازار آفریقایی در فضای باز، به صورت فضایی شامل فواره‌ها، رودخانه ‌ها و باغ‌ها طراحی شده است.

3)مرکز خرید وست گیت(Westgate Mall):
مرکز خرید Westgate مقصد برتر آفریقای شرقی برای خرید و تفریح است. Westgate با جذب هزاران بازدید کننده داخلی و بین‌المللی، بیش از ۸۰ فروشگاه را در خود جای داده و بیشترین تنوع را در مد، سرگرمی و خدمات ارائه می‌دهد. تجربه خرید از این مرکز خرید در سفر به کنیا خالی از لطف نخواهد بود.

۴)مرکز خرید گالریا(Galleria Mall):
مرکز خرید گالریا یک مرکز خرید بسیار بزرگ و کامل است که به عقیده مردم کنیا می‌تواند تمام انتظارات شما‌ را از یک خرید دلچسب فراهم کند به همین دلیل به آن خانه تجربه‌های نامحدود نیز می‌گویند. این مرکزخرید در زمینی به وسعت ۱۲ هکتار بنا شده است و دارای۵۵۰ پارکینگ ماشین، ۲۵۰ فست فود و رستوران و یک منطقه بازی برای کودکان می‌باشد. این مرکز خرید دارای معماری‌ای منحصر به فرد است و به شما این اجازه را می‌دهد که در فضای سرسبز و باز به خرید بپردازید و از آن لذت ببرید. از جمله برندهایی که در این مرکز خرید دیده‌ می‌شود می‌توان به ناکومات، ArtCaffe، باتا، جاوا، KFC و… اشاره کرد.

۵) مرکز خرید هاب کارن(Hub Karen Mall):
مجموعه Hub Karen یک مرکز بزرگ خرید، تفریح و سرگرمی در کارن حومه شهر نایروبی است. این مرکز خرید در ۴ فوریه ۲۰۱۶ افتتاح شد و هم‌اکنون هر هفته بیش از پنجاه و پنج هزار بازدید کننده دارد. این مرکز تجاری در بیش از سیصد وپنجاه هزار مترمربع بنا شده است و دارای فروشگاه‌های مد و لباس، خوار و بار و… و همچنین دفاتر اداری، تجهیزات پزشکی و سالن‌های بدنسازی می‌باشد. Hub Karen دارای بیش از ۸۵ فروشگاه بزرگ است.
برخی از مراکز خرید مدرن و زیبای کنیا را معرفی کردیم و امیدواریم از مطالعه آنها لذت برده باشید؛ اما این را به خاطر داشته باشید که از کنیا برای خود یادگاری‌هایی نیز تهیه کنید تا با دیدن آنها به یاد سفر پر هیجان خود در کنیا بیوفتید. این را به یاد داشته باشید که هیچ مکانی برای تهیه این یادگاری ها بهتر از بازار های محلی آنها از جمله بازارچه محلی ماسایی نیست. در آنجا می‌توانید تسبیه‌های دست ساز(رشته ای از مهره های دست ساز)، مجسمه‌های چوبی دست ساز، کیف‌های حصیری و کنفی زیبا و… را تهیه کنید و همیشه از استفاده آنها لذت ببرید.
آژانس مسافرتی تعطیلات رویایی برگزار کننده تورهای جذاب به کنیا در نوروز ۱۴۰۰ می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بشتر و رزرو تور با ما در تماس باشید.
تلفن: ۲۲۲۴۳۰۴۰
جهت مشاهده و مطالعه مکان‌های گردشگری کنیا از جمله پارک‌های ملی و… اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه غذا های معروف کنیایی اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه تاریخچه زیبا و جذاب کشور کنیا اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه زمان برگزاری تور اینجا کلیک کنید.
نوروز۱۴۰۰ با ما همراه باشید.