تفریحی از جنس خرید درجزیره کیش

مراکز خرید کیش نقطه قوتی برای این جزیره به شمار می‌آید و به نوعی سبکی از گردشگری محسوب می‌شوند و بسیاری از گردشگران برای خرید به سراغ این جزیره می‌آیند.

مرکز تجاری کیش:
مرکز تجاری کیش در سال ۱۳۷۹ احداث گردیده است. این مرکز تجاری شامل ۴۷۹ واحد تجاری با زمینه فعالیت پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل‌های دارویی و غذایی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای و چندین کافی‌شاپ، فست‌فود و یک رستوران گردان است. مسافران جزیره کیش نمی‌توانند بی‌تفاوت از کنار این مجتمع تجاری عبور کنند. وسعت، گیرایی، طراحی و نورپردازی زیبای داخلی آن نظر گردشگران جزیره را به خود جلب می‌کند. مرکز تجاری کیش دارای متنوع‌ترین فروشگاه‌ها است و می‌توانید هرچه می‌خواهید در این بازار پیدا کنید. فروشگاه بسیاری از نمایندگان معتبر خارجی نیز در این بازار قرار دارد.

رویا مال:
مرکز خرید رویا مال از مراکز خرید جذاب و جدید جزیره کیش است که در آن انواع کالاهایی مانند پوشاک آقایان و خانم ها، کیف و کفش، سیسمونی، لوازم آرایشی و بهداشتی برند و محصولات گریم به فروش می‌رسند. همچنین می‌توان بهترین برند‌های لوازم الکترونیکی و دیجیتال، لوازم خانگی، برند‌های متفاوت ساعت و حتی مواد غذایی را پیدا کرد. برندهایی مانند بنتون، اپل، ماوی، گریماس، سامسونگ، دلونگی، کنوود، پاندا، اسپریت و… را در این مجتمع وجود دارند.
رویا مال دارای ۵ طبقه که دوطبقه آن به ۷۶ واحد تجاری و یک طبقه آن به رستوران اختصاص پیدا کرده است. این مجتمع دارای یک لابی فوق‌العاده جذاب است و می‌توان ترکیبی از سنگ‌های گران قیمت، چوب و نور را دید با ارتفاع بلند سقف را مزین کرده‌اند. فروشگاه‌ها هم دارای ویترین‌های شیشه‌ای و ستون‌های رفیع و قطور هستند. رستوران رویا مال در پشت‌بام مجتمع واقع شده است و می‌توانید همزمان از طعم غذاهای لذیذ جنوبی و از مناظر زیبای اطراف لذت ببرید.

مرکز خرید پردیس ۱:
مرکز خرید بین‌المللی پردیس ۱ واقع در مروارید خایج فارس می‌باشد. فروشگاه‌های مرکز خرید پردیس ۱ شامل انواع مختلفی پوشاک، وسایل، صوتی و تصویری، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفنهای همراه و لوازم دیجیتال، کیف و کفش، ساعت، شعب بانک‌ها، یک چایخانه سنتی و یک کافی‌شاپ می‌باشند.
پردیس ۱ بهترین مکان برای خرید به خصوص خرید لباس‌های مجلسی برای خانم‌ها می‌باشد.
پردیس۲:
مرکز خرید بین‌المللی پردیس ۲ در نوار ساحلی ضلع شرقی جزیره کیش واقع شده است. این مرکز خرید در سال ۱۳۷۸ در ۴ طبقه احداث گردیده است. مرکز خرید پردیس ۲ با ایجاد فضاهای سبز مناسب که با انواع گیاهان طبیعی زیبا پوشش داده شده و با وجود نخل‌های زیبا و برافراشته محیطی دلنشین و جذاب ایجاد نموده تا مسافران ضمن خرید اجناس و کالا‌های با کیفیت از گردش خود لذت ببرند.

مرکز خرید دامون:
این مرکز خرید در شمال کیش واقع شده است و ویژگی‌هایی مثل معماری زیبا و موقعیت مکانی، ساعت‌ کاری بلند مجتمع و…. باعث جلب توجه مشتری های فراوانی شده است. دامون معماری بسیار زیبایی دارد و مانند بسیاری از مراکز خرید کیش به رنگ سفید ساخته شده است. اما ظاهر ساده و دوطبقه آن با یک ایوان بسیار بزرگ کاملا از یکنواختی درآمده است.
برندهای ماوی، بوسینی در پوشاک، اپل در موبایل، و هابی‌ماکس در لوازم خانگی در مجتمع تجاری دامون حضور دارند و این یک واقعیت است که دامون بهشت عاشقان برند در کیش است.

بازار مروارید کیش:
این بازار جزو بازار‌های پرطرفدار کیش است و تنوع اجناس و برند ها در آن بسیار بالا است. ۸ بازارچه این بازار به نام های اصیل ایرانی: پرسپولیس، پارس، آریا، تیسفون، پاسارگاد، آپادانا و بیستون مزین شده اند و اجناسی نظیر پوشاک، لوازم آشپزخانه، عینک، ابزارآلات، کیف و کفش، لوازم خانگی و… به گردشگران و مهمان‌های جزیره کیش عرضه می‌کنند.

بازار سارینا کیش:
مرکز خرید تجاری-اداری سارینا در ۱۰ طبقه ساخته شده است که این طبقات شامل یک طبقه پارکینگ، دوطبقه تجاری و بقیه طبقات اداری می‌باشد. مرکز خرید سارینا در نزدیکی مرکز خرید مروارید قرار دارد و میزبان تعداد زیادی از معتبر ترین برند‌های تجاری جهان است. در معماری ساخت این مرکز خرید مجلل از عناصر معماری ایرانی و به خصوص بناهای بسیار مشهوری نظیر سی و سه پل اصفهان و آرامگاه حافظ در شیراز الگو برداری شده است.
این مرکز خرید یکی از زیبا‌ترین و مدرن ترین مراکز خرید کیش است و در آن انواع کالاهای شیک و مدرن امروزی را می‌توانید پیدا کنید.
مرکز خرید کیش، پردیس۱، پردیس ۲ و مرکز خرید دامون به عنوان مراکز خرید لوکس کیش به شمار می‌آیند.
اگر وقت کمی برای خرید دارید، مرکز تجاری پردیس ۲، مرکز تجاری کیش و مرکز خرید مروارید را فراموش نکنید؛ قطعا از این مراکز خرید دست خالی باز نخواهید گشت.
تعطیلات رویایی برگزار کننده تور های ویژه نوروزی به این جزیره هیجان انگیز می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. تلفن:۲۲۲۴۳۰۴۰
جهت مطالعه تفریحات مهیج کیش اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه تاریخچه پر فراز و نشیب کیش اینجا کلیک کنید.

#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #کیش #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #طبیعت گردی #باران #زیبا #ویزا آنلاین #ایران #ایرانگردی #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنمایی #اقدام #ویزا کاری #ویزا تجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #زیبایی #دیدنی #تور #راهنما #مسافرت #مردم بومی #مراسم #آیین #سفر رفتن #طبیعت #غذا #فرهنگ #زیست بوم #گردش #سوغاتی #صنایع دستی #سنگ قیمتی #غذا #غذا ی محلی #خوشمزه #آسیا #تور اسیا #امنیت #مهاجرت #خوشمزه #بی‌نظیر #اقتصاد #مردم #موقعیت #نروژ #اقدام #اقامت #کار #خانواده #تور # کیش # تفریح #تاریخ #خوشگذرانی # نوروز #تور عید #خرید #مرکز خرید #بازار #پاساژ #لوکس #پاساژ های لوکس #پاساژ های کیش # مراکز خرید کیش #مراکز خرید لوکس کیش