ارزانترین شهرهای کانادا برای تحصیل

همانطور که می‌دانید امروزه کانادا یکی از کشور‌هایی است که مهاجران زیادی را می‌پذیرد و افراد بسیاری از سرتاسر جهان برای مهاجرت به این کشور سفر می‌کنند. در این مطلب قصد داریم تا ارزان‌ترین شهر‌های کانادا را برای تحصیل به شما معرفی کنیم.
یکی از ارزان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین استان‌های کانادا که برای زندگی دانشجویان بسیار مناسب است، استان کبک می‌باشد و دو شهر شربروک و لاوال کم هزینه‌ترین شهر‌های این استان برای تحصیل به حساب می‌آیند.

شربروک(استان کبک)
یکی از کم هزینه‌ترین شهر‌های کانادا برای تحصیل شهر شربروک است. این شهر در ۱۶۰ کیلومتری مونترال واقع شده است. شهر شربروک به شهر دانشجو‌ها شهرت دارد زیرا امروزه حدود ۴۰ هزار دانشجو در آن اقامت دارند و به تحصیل می‌پردازند. توجه داشته باشید که دو دانشگاه شربروک و بیشاب هم در این شهر قرار دارند. در این شهر خانه‌هایی با قیمت‌های بسیار مناسب قابل اجاره هستند.
در دانشگاه شربروک امکان اجاره خوابگاه در محیط دانشگاه نیز وجود دارد که این موقعیت بی‌نظیر این امکان را به دانشجویان می‌دهد تا از هزینه‌های خود برای حمل و نقل، صرف نظر کنند. در مطالب آینده به برسی و معرفی دانشگاه‌های شربروک و بیشاب می‌پردازیم.

لاوال(استان کبک)
به طور کلی دانشجویان با زندگی و تحصیل در استان کبک تا مقدار زیادی می‌توانند در مخارج خود صرفه‌جویی کنند. زیرا در این استان حتی شهریه دانشگاه‌ها هم مقرون به صرفه‌تر از استان‌های دیگر می‌باشد. همچنین دانشجویان می‌توانند شهری را در این استان انتخاب کنند که نسبت به بقیه شهر‌ها هزینه کمتری را برای زندگی پرداخت کنند. یکی دیگر از این شهر ها که برای زندگی دانشجویان بسیار مناسب است، شهر لاوال در ۳۵ کیلومتری مونترال و یکی از شهر‌های بزرگ کانادا می‌باشد. دانشگاه لاوال هم در این شهر قرار دارد. این دانشگاه دارای رتبه ۱۶۴ در دنیا و همچنین رتبه ۱۵ در کانادا می‌باشد. در مطالب آینده به معرفی این دانشگاه می‌پردازیم.

مونکتون(استان نیوبرانزویک )
مونکتون یکی از بهترین و ارزان‌ترین شهر‌های کانادا برای ادامه تحصیل و بعد از تحصیل برای جذب بازار کار می‌باشد. هزینه زندگی در این شهر نسبت به شهر‌های پرجمعیت کانادا بسیار پایین است و این ویژگی باعث جذب بسیاری از دانشجویان از سراسر جهان شده است. مردم این شهر به دو زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت می‌کنند و حدود ۵۰ درصد آنها به هردو زبان مسلط هستند. اگر قصد تحصیل و کار در این شهر را دارید بهتر است که به هردو زبان انگلیسی و فرانسوی تسلط داشته باشید زیرا بسیاری از کارفرمایان دوست دارند دانشجویان چند زبانه را استخدام کنند تا بتوانند راحت‌تر به کار و یا تجارت خود بپردازند. میزان درآمد در این شهر نسبت به هزینه‌های زندگی بسیار مناسب بوده و مردم از رفاه بسیار بالایی برخوردار هستند.
سه دانشگاه کراندال، نیوبرانزویک و مونکتون در این شهر قرار دارند که از جمله مزیت‌های آن‌ها می‌توان به دو زبانه بودن(تدریس اغلب دروس به هر دو زبان انگلیسی و فرانسوی) و همچنین هزینه‌های تحصیل بسیار مقرون به صرفه اشاره کرد.

آبوتسفورد(استان بریتیش کلمبیا)
یکی از بهترین شهر‌های کانادا برای تحصیل و ادامه زندگی شهر آبوتسفورد می‌باشد. هزینه‌های زندگی در این شهر حدود ۳ درصد پایین‌تر از میانگین هزینه‌ی زندگی در دیگر شهر‌های کانادا است و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از دانشجویان متقاضی تحصیل در کانادا است. همچنین این شهر دارای یکی از قوی‌ترین سیستم‌های آموزشی کانادا می‌باشد. دانشگاه فریز ولی که یکی از بزرگترین دانشگاه‌های کانادا است، در این شهر واقع شده است. در مطالب آینده به معرفی این دانشاه بزرگ می‌پردازیم. با ما همراه باشید.
ارزان‌ترین شهر‌های کانادا را برای ادامه تحصیل به شما معرفی کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره جهت مهاجرت با همکاران ما تماس بگیرید.
تلفن: ۲۲۲۴۳۰۴۰
جهت آشنایی بیشتر با دانشگاه‌های کانادا اینجا کلیک کنید.
اگر برای مهاجرت به کشور‌های دیگری هم فکر می‌کنید، مطلب بهترین کشور‌های جهان برای برای تحصیل را مطالعه کنید. جهت مطالعه این مطلب اینجا کلیک کنید.
همچنین جهت آشنایی با ارزان‌ترین شهر‌های جهان برای تحصیل اینجا کلیک کنید

#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #کیش #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #طبیعت گردی #باران #زیبا #ویزا آنلاین #ایران #ایرانگردی #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنمایی #اقدام #ویزا کاری #ویزا تجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #زیبایی #دیدنی #تور #راهنما #مسافرت #مردم بومی #مراسم #آیین #سفر رفتن #طبیعت #غذا #فرهنگ #زیست بوم #گردش #سوغاتی #صنایع دستی #سنگ قیمتی #غذا #غذا ی محلی #خوشمزه #آسیا #تور اسیا #امنیت #مهاجرت #خوشمزه #بی‌نظیر #اقتصاد #مردم #موقعیت #نروژ #اقدام #اقامت #کار #خانواده #سوئد #تاریخ #تاریخ سوئد #وایکینگ ها #کار #ویزای کاری #کار در سوئد #تحصیل در سوئد #دانشگاه سوئد #دانشگاه‌های سوئد #دانشگاه لوند #دانشگاه گوتنبرگ #دانشگاه KTH #دانشگاه اوپسالا #کانادا #آلمان #دانمارک #سوئد #بهترین کشور ها برای تحصیل #ارزانترین کشور ها برای تحصیل #مهاجرت #اقامت تحصیلی #کانادا #تحصیل در کانادا #دانشجو #شهر هایدانشجویی #ارزان ترین شهر های کانادا برای تحصیل