خرید در مالدیو

مالدیو یک نقطه‌ی عطف برای گردشگران است، و این یک فرصت عالی برای فروشگاه‌ها و بازار‌ها است. خرید در مالدیو می‌تواند یک ماجرا جویی هیجان‌انگیز باشد. این جزایر مرجانی برخی از بهترین‌ اجناس را برای هر نوع سلیقه‌ای در خود جای داده‌اند. همچنین در بازار‌های محلی آنجا می‌توانید صنایع دستی بسیار زیبایی را تهیه کنید. در ادامه به معرفی برخی از مراکز خرید مالدیو می‌پردازیم.

مرکز فروشگاه محلی(The Local Market)
بازار محلی مالدیو یکی از محبوب‌ترین مقاصد خرید در مالدیو برای مردم محلی و گردشگران است. طیف وسیعی از محصولات مختلف وجود دارد که می‌توانید در این بازار پیدا کنید که منحصر به فرد این جزیره است.این بازار برای فروش انواع مختلف سوغاتی که به خصوص مورد توجه گردشگران قرار دارد، در نظر گرفته شده است. شما در این بازار می‌توانید سوغات‌هایی مانند قایق مینیاتوری، حصیر، جارو‌ها و دمپایی‌های ساخته شده از برگ خرما و نارگیل تهیه کنید. البته فراموش نکنید که میتوانید شیر نارگیل بسیار تازه‌ای را از آنها دریافت کنید. از دیگر مواردی که می‌توانید هنگام خرید در مالدیو تهیه کنید، گلدان‌های چوبی، وسایل تزئینی ساخته شده از صدف‌های دریایی و ظروف لاکی است. همچنین قبل از خرید از این مکان‌ها مطمئن شوید که ارز محلی به همراه دارید زیرا اکثر مردم محلی با نرخ ارز‌های دیگر آشنایی ندارند.

مرکز تجاری S.T.O
مرکز تجاری S.T.O یکی از محبوب‌ترین مقاصد خرید برای مردم محلی مالدیو است، زیرا هر زمانی که بخواهند و هر وسیله‌ای را که برای نیاز‌های روزانه به آن نیاز دارند می توانند از آنجا تهیه کنند. به طور خلاصه این بازار یکی از کاربردی‌ترین محل‌ها برای مردم ماله به حساب می‌آید و هر روز صد‌ها مردم محلی و جهانگردان از آن بازدید می‌کنند. مرکز تجاری S.T.Oدارای بخش‌های جداگانه‌ای برای طیف وسیعی‌ از کالا‌ها مانند مواد غذایی، سوغاتی‌ها و… می‌باشد. همچنین آنچه که باعث شده است که این مکان به یک مکان دوست‌داشتنی تبدیل شود، قیمتهایی است که در آنجا ارائه می‌شود. قیمت تمام کالا‌هایی که در آن ارائه می‌شود، کاملا مناسب و در واقع بسیار کمتر از بسیاری از فروشندگان خیابانی می‌باشد.

بوتیک نالا(Nala Boutique)
بوتیک نالا بک فروشگاه بسیار بزرگ دوست‌داشتنی است که در داخل هتل کرومبا واقع شده است.این بوتیک همانند بسیاری از مغازه‌های ماله، واقعا برجسته است. فروشگاه نالا ارائه دهنده انواع پوشاک، زیورآلات، هنر‌های محلی و صنایع دستی، اقلام برقی و هر آنچه‌ که شما فکرش را بکنید می‌باشد. نکته خاص درمورد این بوتیک قیمن‌های بسیار مناسب آن است که اگر کمتر از مکان‌های دیگر نباشد می‌توان گفت که هم تراز آنها است. در این فروشگاه همواره افراد زیادی برای کمک به شما در خرید آماده به خدمت هستند و می‌توانید راهنمایی‌های لازم را از آنها بگیرید. قطعا بوتیک نالا سزاوار یکی از بهترین‌ فروشگاه‌های هدیه در مالدیو است.
تعدادی از مراکز خرید مالدیو را به شما معرفی کردیم و امیدواریم از خرید کردن در آنها در سفر خود لذت ببرید.
آژانس مسافرتی تعطیلات رویایی برگزار کننده تور‌های جذاب به مالدیو می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تور و رزرو آن با ما تماس بگیرید.
تلفن: ۲۲۲۴۳۰۴۰
جهت مطالعه غذا‌های مالدیو اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه تاریخچه مالدیو اینجا کلیک کنید.
جهت اطلاع از مکانهای دیدنی مالدیو اینجا کلیک کنید.
نوروز ۱۴۰۰ با ما همراه باشید.
#تعطیلات رویایی #آژانس تعطیلات رویایی #بالی #سفر #مسافرت #سفر رفتن #اندونزی #جزیره بالی #تور #قطار #هواپیما #اتوبوس #بلیط #هتل #معبد #برنج #نقاشی #مقدس #نقاش #معبد تانالات #تاریخ #موزه دن آنتونیو بلنکو #جزیره سنگی # خدای دریاها #گردشگری #زیبا #غروب #ترکیه #ارمنستان #عمان #اوگاندا #کنیا #تور نوروزی #نوروز 1400 #جذاب #طبیعت #طبیعت بکر #تفریح #گردشگری #میمون #جنگل #تفریحات آبی #باغ آبی #معبد #معابد مقدس #کنراد هیلتون #پدر هتلداری #موفق #موفقیت #افراد موفق #هیلتون #هتل هیلتون #هتلهای زنجیره ای هیلتون #مالدیو #تاریخچه مالدیو #تاریخ مالدیو #گردشگری #گردشگری در مالدیو #مکانهای دیدنی مالدیو #غذا #خوشمزه #غذاهای مالدیو #ماهی #مالدیو #خرید #مراکز خرید #مرکز خرید نالا #بازار محلی #مرکز خرید اس تی او #مراکز خرید مالدیو