برگزاری نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی به دو صورت مجازی و حضوری

برگزاری نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی به دو صورت مجازی و حضوری
سخن‌گوی نمایشگاه «اکسپو ۲۰۲۰ دبی» (The Dubai Expo 2020)، از آمادگی برای برگزاری نمایشگاه به دو صورت آنلاین و حضوری و میزبانی از میلیون‌ها بازدیدکننده مجازی خبر داد.
نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی
نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی، یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای جهانی در دوران بحران کرونا است که از تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۳۹۹) آغاز و تا تاریخ ۳۱ مارچ ۲۰۲۱ (۱۰ فروردین ۱۴۰۱) ادامه خواهد داشت.

تعهد اکسپو ۲۰۲۰ نسبت به استفاده از فناوری‌های پیشرفته و ارائه‌ی تجربه‌ی دیجیتال به بازدیدکنندگان، مسئولان این نمایشگاه را به‌سمت برگزاری این رویداد به دو صورت آنلاین و حضوری هدایت کرده است. در واقع برگزاری آنلاین اکسپو ۲۰۲۰ به بازدیدکنندگان کمک خواهد کرد تا از هر نقطه از جهان، در این رویداد بزرگ شرکت کنند.

در آخر سخنگوی اکسپو ۲۰۲۰ دبی دراین‌باره اظهار داشت: «ما به‌زودی همه‌ی مردم جهان را در کنار هم جمع کرده و در آینده‌ای نزدیک از برنامه‌های هیجان‌انگیز نمایشگاه برای بازدیدکنندگان رونمایی خواهیم کرد.»

بیش از این نیز مسئولین برگزاری نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی از آغاز ساخت نخستین ایستگاه روتور کرافت دبی در این نمایشگاه خبر داده بودند. «دبی» از ۷ جولای ۲۰۲۰ (۱۷ تیر ۱۳۹۹) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی مرزهای خود را به‌روی بازدیدکنندگان از سراسر جهان گشوده است. با این وجود با شیوع سویه‌های جدید ویروس کرونا و ممنوعیت سفر در بسیاری از کشورهای جهان، انتظار می‌رود بسیاری نتوانند به‌صورت حضوری در این رویداد مهم شرکت کنند.